FAQ

Obecnie wszyscy pracujemy w modelu hybrydowym. Od wtorku do czwartku pracujemy w biurze, a w poniedziałek, piątek pracujemy zdalnie. Nasz model pracy może ulec zmianie – pamiętaj, aby zadać to pytanie swojemu rekruterowi.

Prowadzimy szkolenia onboardingowe w języku angielskim. Dodatkowe szkolenia w późniejszym okresie prowadzone są w języku angielskim i polskim (w zależności od działu i dostępności trenerów).

Tak, firma zapewnia pomoc osobom, które przeprowadzają się do Polski z zagranicy lub do Warszawy z innych miast w Polsce. Zapytaj o szczegóły podczas rekrutacji.

Tak, każdy nowy pracownik przechodzi szkolenie wprowadzające. Czas trwania szkolenia i jego program jest zależny od stanowiska i działu.

Tak, są premie, jednak szczegóły dotyczące Twojego wynagrodzenia zostaną omówione podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Tak, mamy różne pakiety multisport, szczegóły zostaną podane przy zatrudnieniu.

Tak, mamy możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej Medicover.

Szczegóły naszego procesu rekrutacji można znaleźć TUTAJ

Tak, zawsze kontaktujemy się z naszymi kandydatami w celu przekazania informacji zwrotnych, bez względu na wynik.

W centrum przy ul. Stawki; wejście od ul. Pokornej, I piętro.

Niestety nie zapewniamy miejsc parkingowych dla naszych pracowników.

Nasze biuro znajduje się w lokalizacji ze świetną komunikacją miejską: 7 min. od Metra Dworzec Gdański, visavis biura przystanek autobusu 157 oraz tramwaje 15, 35, 18.

To zależy od działu, w którym pracujesz – pamiętaj, aby zadać to pytanie podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Twój potencjalny przełożony odpowie na wszystkie pytania 🙂

Poszukujemy zmotywowanych i ambitnych pracowników z pasją do sprzedaży oraz z doświadczeniem w bezpośredniej pracy z klientem, które będą wytrwale dążyć do celu, zapewniając najwyższą jakość obsługi klienta. Jeśli spełniasz te kryteria, masz chęć do pracy i jesteś gotowy do nauki zachęcamy Cię do składania aplikacji.

Tylko dla osób pracujących z klientami na polskim rynku.